Post by lauwritthumtiaslam on Feb 17, 2022 5:52:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Play Together ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Play Together IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Play Together 2022 version ▞▞▞
Elsker dette spil, men jeg keder mig hurtigt, medmindre jeg laver et løb, så er gemmeleg zombiespillet fantastisk, men der burde være flere etaper end bare 3 pladser igen og igen...og camping 🏕 hvorfor kan der ikke være rigtig camping, du har en lejrplads..eller vandretur for at finde dyr eller forskellige ting på vandreturen ..jeg spionerer ..hvor mange dyr kan du se eller redde ... ville ønske der var flere områder at gå som skat keder sig ingen gør det, fordi der ingen grund 2 , tror ikke du skal have en grænse for hvor mange venner du har ..
Dette spil er rart, men tilføj venligst noget køretøj, kjole, mad, butikker og nogle huse generelt, dette spil er et hit
Jeg plejede at elske dette spil, men nu er det altid frysende og meget uspilleligt det meste af tiden, ryster skærmen rundt og fjerner appen
Hej spil sammen jeg elsker dette spil meget, det er det, jeg gav det 5 stjerner men en ting der mangler er voice chat plz tilføj det men gratis farvel
Jeg elsker denne app så meget, så mange ting, vi kan gøre som fiskeri og meget mere, og nu med opdateringen kan vi købe isbutikker.
Play Together Опуштене fhkc
Annoncerne halter hver dag, selv om vi åbner eller lukker appen gentagne gange, vær sød at rette det hurtigst muligt
Jeg kan godt lide spillet ved den allerførste start. Men så skete der vedligeholdelse hver eneste dag. Og kan næsten ikke spille det, fordi 1 time tager hele dagen. For at afslutte rengøringsvedligeholdelsen ffs pls fix, at jeg hader det. Jeg fortjener 500 perler
Det er svært at få penge, så er alt dyrt.. sænk venligst prisen
Jeg elsker dette spil, det holder mig beskæftiget, men jeg har en anmodning, kan vi have ubegrænset venner generelt elsker dette, jeg anbefaler, at du spiller dette spil, det kan dræbe tid. Grunden til at jeg kun gav den 3 stjerner er fordi den altid skal opdateres. Jeg anbefaler mindre opdatering, men generelt er det et godt spil
Vil ikke starte siger altid ustabilt netværk, så siger det vender tilbage til titlen og alle mine andre spil fungerer fint
24 timers forbudt i fiskeri, bare fordi jeg ikke var i stand til at få det rigtige svar flere gange i fiskeri pop quiz det er sindssygt lol hvorfor der er en quiz i første omgang? Dette spil er skrald! Det gjorde mig sur!! Nu er det ikke sjovt at fiske på grund af det!
Dette spil er godt og sjovt, men dette spil har så mange daggry-problemer, at jeg ikke engang kan bevæge mig nogen steder hver gang det er irriterende, det er så pisse irriterende, jeg håber, du løser det
Hvorfor spillet halter meget efter juleopdateringen, og jeg kan heller ikke bevæge mig ordentligt i spillet
Jeg kan godt lide dette spil. Men jeg kan ikke lide, at du skal bruge rigtige penge til guld. Pls gør det, at du kan samle guld fra quests. Ligesom den nye liner friends quest
Play Together Rekreacyjne froh
Oprindeligt fantastisk spil, kunne have været 5 stjerner, men så begyndte det kun at gå ned ad bakke. Her er hvorfor: 1. For mange fejl og fejl (aldrig rettet) 2. For mange begrænsninger (fiskebegrænsninger osv.) 3. Indhold i spil er for dyrt (møbler osv.). 4. Forfærdelig vedligeholdelsesstyring 5. Spilleranbefalinger ignoreret. Afslutningsvis kunne dette spil have haft mere potentiale. Forretningsplanen ligner EA, så forvent at bruge rigtige penge. Ville slette når som helst på dette tidspunkt.
Jeg kan godt lide dette spil, men jeg spiller det ikke ofte. Jeg kan ikke lide zombier i skolen eller udfordringerne på lejrpladsen. Jeg giver dette spil 3 stjerner
Dette er et fantastisk spil, jeg elsker det, men én ting generer mig... Kan du give os kortere tid til kæledyrsopgaverne og mere ganghastighed tak. Dette er det eneste problem, jeg har oplevet. Tilføj det, jeg vil give dig 5 stjerner
jeg elsker det
Jeg elsker spillet, men de burde lave en velkomstpakke og gøre velkomstpakken gratis, og jeg elsker, hvordan du kan skabe og tilpasse dit hus og din karakter, men det er ret godt, men foretag opdateringer oftere, men tak!
Fantastisk spil, jeg har ikke ord for det, meget godt, men tag en lille opgradering til tøj og daglig belønning
dette spil er faktisk sjovt, men der er en masse fejl, og nogle gange falder min stjerne uden grund, og ting som møbler er så dyre. 3k stjerne for en forbandet stol??? også fiskestængerne odds er ubrugelige. det er stadig den samme funktion og der er ingen forskel.
Sådan et fantastisk spil!!!!! I ever seen.... Flot grafik, så meget tøj og dejlig baggrundsmusik..... Elsker dette spil 💜💜
Play Together عمومی xlcl
Efter at have ventet så længe på, at spillet er fuldt indlæst, forbliver det stadig på 76%. Jeg behøver ikke engang at spille for at se, hvordan det er. Jeg skal nok slette den, hvis den bliver ved med at være sådan
Det er mit yndlingsspil, jeg nogensinde har set i verden. Den har noget, der er der i det virkelige liv. Det er som at starte det andet liv.
Nå, jeg elsker dette spil, men efter opdateringen kan jeg ikke spille annoncer længere, hvilket er nødvendigt for at få alle gratis belønninger. Ret venligst dette. Jeg kan heller ikke få 3x af mine deltidsjob, hvilket gør mig svært at få penge.
Dette spil er engagerende, det er det virkelig..det er bare, at varen er for dyr, og det er svært at tjene penge, når belønningen for at udføre en opgave kun er 10-30 mønter.. godt, vi kunne købe nogle mønter og diamanter, men jeg er bare en blank spiller, der ikke er villig til at købe nogle. , det er et fantastisk spil, i det mindste kunne jeg møde mine venner under karantæne
Jeg ville have vurderet det højere, men absolut alt er alt for høje i priser. Tøjet er lidt intetsigende. Vi har også brug for en anden måde at få penge på. Fiskeri er sjovt og alt andet end det er besværligt at bruge timer på at fiske. Måske tilføje et handelssystem?
Jeg elsker spillet så meget, at det er en god idé, jeg downloadede dette til for et par uger siden, og det er fantastisk, jeg elsker dette spil, og det er godt at spille, og du kan have op til 100 venner, men nogle mennesker er slemme, og nogle er venlige, jeg elsker dette spil så meget, og jeg spiller det så meget, og jeg har endda et spilprofilbilledet er fantastisk 🤩🤩 så hvis jeg elsker, skal du også elske det til ⊂((・▽・))⊃du skal ikke hade, du burde elske .
La Quête de la Reine 4 : Trève Sacrée Aventure kpl
jeg elsker dette spil, men varen er så dyr, og det vil tage et par dage at få pengene eller diamanten. Overvej venligst at gøre varen billigere
Ret sjovt, mødte nye mennesker og fik nogle fede ting, bortset fra at hackere er til stede i spillet og mere og mere kosmetik koster rigtige penge
Dette spil har potentialet til at blive fantastisk. Men vedligeholdelsen, der varer i timevis næsten hver dag, er nok til at få selv en som mig, der elsker det, til til sidst at afinstallere spillet og aldrig spille det igen. Det er sååå irriterende.
Godt spil, men lad være med at opdatere pls og lav priserne på biler og cykler, så jeg vil give dig 5 stjerner for din gode mening.